Pada satu hal, sudah pasti mahu. Tapi mahu pun 70-30.


Pada satu hal yang lain, pun sudah pasti mahu. Tapi banyak main tarik tali lah pula.

Apa nak jadi?

Tapi bersungguh juga dia cari aku kan? 3 kali call aku, aku buat tak layan. Call kali keempat baru aku sambut. Tak sampai 5 minit, "Hah payah sangat, dapat pun!" Tapi tak tahu harus gembira atau tidak.

Mujurlah pengubat duka dah hampir sampai. Paling lama, 3 minggu lagi. 3 minggu saja lagi. Belajarlah bersabar wahai manusia!

Aku banyak snap gambar bila sekarang ini di kampung. Tapi terlupa di mana aku campak usb utk phone ini. Jadinya terperuk saja dalam perut memory card. Biarlah.

3 MMS indah dalam koleksi. Paling indah. Harap bukan akhirnya kerana kilometer yang jauh.


6 ulat gigit daun hijau:

mmg tersirat. cpt2 la jmpe usb fon yea (:

salam ziarah.
nampaknya menanti 3 minggu tu tidak terlalu lama.

nanti updates gambar di kampung ye.
dah lama sgt kat bandar ni.

.orked - insyaAllah. :) terima kasih.

BalqisShafiqa - 3 minggu yang penuh debaran.

sebab banyak melibatkan urusan yang bergantung pada orang lain.

hee! baik.

oi bang..tunggu apa lagi..bedal aja la..idop pon senang..hehe

Hahahha.. sgt2 tersirat dngn harapan..Jeng jeng

daun hijau

daun hijau

ilustrasi pensil & cinta

Projek ini sudah lama aku rancang, tapi hingga saat ini baru diberikan sedikit kekuatan, ruang dan masa untuk benar-benar merealisasikannya.

Baru saja bermula, InsyaAllah sedikit demi sedikit projek ini akan aku usahakan dan sampai waktunya nanti, akan aku dedahkan secara umum matlamat dan hasil sebenar projek ini pada sahabat, kawan dan rakan-rakan bloggers.

Ianya projek yang ringkas, tapi amat sangat bermakna untuk kersani. Harap kalian sabar menunggu.

kira ulat

kroni ulat hijau

ulat hijau

tiga

tiga

rendam

rendam

sembang ulat


ShoutMix chat widget

pustaka ulat

FEEDJIT Live Traffic Feed